
Возрастные особенности аудитории средств массовой информации в Республике Саха (Якутия) = Age-related features of mass media audience in the Sakha Republic (Yakutia)
Статья в журнале
Русский
316:004.738.5(571.56)
социологическое исследование; средства массовой информации; аудитория; возрастные группы; телевидение; Интернет; sociological research; mass media; audience; age groups; television; Internet
Социология / Историческая и региональная социология
Северо-Восточный гуманитарный вестник. – 2012. – 2 (5) (С. 35-37)
The article considers the problem of how age-related features of contemporary mass media audience influence the choice of information channels. It is shown that different age groups are characterized by a specific consumption of information.
Осипова, О. В. Возрастные особенности аудитории средств массовой информации в Республике Саха (Якутия)=Age-related features of mass media audience in the Sakha Republic (Yakutia) / О. В. Осипова // Северо-Восточный гуманитарный вестник. – 2012. – N 2 (5). – С. 35-37.
Войдите в систему, чтобы открыть документ